Porady - pytania i odpowiedzi

2016-05-11 10:08 autor: Barwa

2 891 odsłon

Spór z panią stomatolog

Mam 70 lat i córka upoważniła mnie do wizyty u somatologa w publicznej przychodni lekarskiej z moimi nie letnimi wnukami  na godz.9,30 i 10.00 . Niestety zbłądziłam w budynku i spóźniłam się okoł15 min. Pani stomatolog za karę przyjęła tylko jednego wnuczka (tego z godz.10) zabieg trwał 7 minut i na zakończenie leczenia zęba kazała zgłosić się do zapisu  za 4 miesjące (zapisała na kartce).  Jestem bardzo zbulwersowana postępowaniem tej pani . A może jednak miała rację?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2016-05-18 18:09 autor odpowiedzi: babciela

    Miala niestety- rację-jest zarządzenie NFZ- aby zawiadamiać lekarzy o ewentualnym spoznieniu, lub nieobecnosci. Pacjenci sa zapisywani na okresloną godzinę- i zamiast Twojego wnuczka w tym czasie zmiesciłby się inny pacjent. Ba, wg  Nfz pacjent spożniony lub nieobecny ma być przesuniey na koniec kolejki. Gdybyś zadzwonila, wowczas lekarz ma obowiązek na Ciebie czekać. Ja sama wiem, jak to wyglada.Mam wolne np pół godziny, bo pacjent nie zawiadomił o swojej nieobecności, a dwoje pacjentów odeszlo z kwitkiem, bo nie bylo miejsca na ten dzien.Sami jestescie sobie winni, jezeli lekarz jest punktualny, nikt nie czeka, wszystko idzie sprawnie. Punktualnośc swiadczy o szacunku lekarza wobec pacjentów i odwrotnie...

    Oceń odpowiedź 2 4

    skomentuj | odpowiedz

  • 2016-05-21 10:08 autor odpowiedzi: Barwa

    No cóż...przemyślałam sprawę i dziękuję za odpowiedź :)

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 2016-07-02 22:19 autor odpowiedzi: Stomatolog Wrocław Yes Dent / yesdent.pl

    Wzajemny szacunek to podstawa każdej relacji. W Twoim przypadku niewątpliwie wina polegała na braku informacji o spóźnieniu na umówioną wizytę. Bez względu na to czy lekarz przyjmuje na NFZ czy prywatnie, pacjenci czy lekarze powinni wzajemnie informować się o przypadkach losowych. Wielu pacjentów często skarży się na długie oczekiwanie do stomatologa, nawet pomimo umówionej na konkretną godzinę wizyty, muszą spędzić pod gabinetem dodatkowy czas.
    Dobra organizacja pracy gabinetu stomatologicznego (recepcji) pozwala uniknąć takich sytuacji. Pamiętajmy również o tym, że także dentysta powinien informować swoich pacjentów o absencji, zmianie godziny wizyty czy terminu.

    Oceń odpowiedź 0 4

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOSTAŃ EKSPERTEM

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Mój profil

Na skróty

REKLAMA

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Zdrowie: pozostałe

Eksperci radzą

Ostatnio zadane pytania

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Artykuły

Tematy

Poprzednie pytania



  X   Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X