Linda Evangelista ambasadorką nowego zapachu Loewe
Loewe wybrało Lindę Evangelistę na ambasadorkę nowego zapachu dla kobiet, którego premiera odbędzie się we wrześniu 2013 roku.
Zapach ma wpływ na robienie zakupów
Naukowcy i ludzie biznesu od dziesięcioleci wiedzą, że niektóre zapachy - sosnowy na Boże Narodzenie czy domowych swieżo upieczonych ciasteczek w domu - mogą zachęcić klientów wprawiając ludzi w nastrój do kupowania.
Starość poznaje się po... zapachu
Nowe badania sugerują, że ludzie posiadają zdolność do oceny, czy określona osoba osiągnęła seniorskie lata tylko na podstawie zapachu jej ciała...
Kosmetyki przyczyniają się do rozwoju cukrzycy?
Badania przeprowadzone przez naukowców z Brigham and Women's Hospital (BWH) wykazały związek między wzrostem stężenia ftalanów w organizmie i zwiększonym ryzykiem cukrzycy u kobiet.
Naturalne i oryginalne perfumy można zrobić w domu
Perfumy z naturalnych olejków eterycznych można przygotować samodzielnie. To zajęcie bardzo przyjemne i nie wymagające specjalistycznej wiedzy czy wyjątkowych zdolności.
Brad Pitt reklamuje Chanel No. 5
Brad Pitt został nową twarzą perfum Chanel No. 5. Po raz pierwszy w historii francuskiego domu mody legendarne perfumy reklamować będzie mężczyzna.
Kobiety uwodzą mężczyzn zmysłowym, zalotnym spojrzeniem, od którego niejednemu uginają się kolana. Mężczyznom wystarczy... zapach. Odpowiednio dobrany zniewalająco działa na panie.
W jaki sposób wykorzystując zapachy możemy mieć wpływ na ludzkie zachowanie? Czy możemy manipulować w „dobrym interesie"? Chcąc, nie chcąc robimy to dzięki feromonom...
Perfumy anti-aging: polecany aromat grapefruita i jabłka
Jeśli zależy ci na tym, jak wyglądasz i dbasz o młody wizerunek - uważaj jak zapach! Róże nie są rekomendowane, a grejpfruty i jabłka to dobry wybór. Jak informuje Cosmeticsdesign-Europe, Harvey Prince producent perfum, wprowadził na rynek nowy zapach, który ma sprawiać, że inni ludzie będą postrzegali ich użytkownika jako znacznie młodszego niż jest w rzeczywistości.
Aromaterapia - kosmetyczna moc zapachu
Unikatowe właściwości aromaterapii znane są już od wieków. Nie od dziś wiadomo, że zapach pomaga przy bólu głowy, stresie lub bezsenności. Rozpylony w biurze zwiększa efektywność pracy, a w sklepie przyczynia się do wzrostu sprzedaży. Co więcej, odpowiednio dobranym aromatem można zwalczać trądzik oraz wpłynąć kojąco na podrażnioną skórę.