Strona głównaUrodaStarsi ludzie w cenie

Starsi ludzie w cenie

Mówi się, że w naszym kręgu kulturowym panuje kult młodości, któremu poddaje się nie tylko świat show-biznesu, ale również – a może przede wszystkim – zwykli ludzie, czyli my. Trend ten powoli zaczyna się jednak zmieniać – wielkie koncerny kosmetyczne i projektanci mody zaczynają dostrzegać ludzi dojrzałych i starszych.
Socjologowie przewidują, że za dziesięć lat to właśnie ludzie starsi będą mieć najwięcej do powiedzenia w światowej ekonomii. Włoska gazeta „La Vanguardia” podaje, że za dziewięć lat na ludzi po 50 roku życia przypadać będzie aż 60 procent światowych dochodów! Z różnych statystyk wynika to samo – dziś, czyli w połowie pierwszej dekady nowego stulecia, ludzie starsi konsumują ponad połowę produktów na światowym rynku.

W takiej sytuacji nie należy się dziwić, że światowe koncerny dokonują gruntownych przeglądów swoich kampanii i strategii marketingowych. Mają trafiać nie do młodych, ale do tych dojrzałych, którzy mają najwięcej pieniędzy i chcą je wydawać, bo się już w życiu czegoś dorobili.

Efektem tych zmian jest pozyskiwanie do współpracy słynnych ludzi, którzy przekroczyli pięćdziesiątkę lub też zbliżają się do progu półwiecza, nierzadko w kampaniach reklamowych występują także ludzie znacznie starsi – koło siedemdziesiątki.

Zgłoś błąd lub uwagę do artykułu

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Akademia Pełni Życia
  • Aktywni 50+
  • Kobiety.net.pl
  • eGospodarka.pl
  • Oferty pracy