Strona głównaUroda5 sposobów na jędrne nogi

5 sposobów na jędrne nogi

Zgrabne i smukłe nogi to często nie tylko wizytówka kobiety, ale także odzwierciedlenie prowadzonego przez nią stylu życia i dbania o własny wygląd. Uzyskane jędrnych nóg, nie jest niemożliwe, a stosowanie się do kilku zasad pozwoli przyspieszyć ten proces. Jak zatem sprawić, by piękne nogi stały się naszym największym atrybutem? Przedstawiamy 5 sprawdzonych sposobów.
5 sposobów na jędrne nogi [Fot. aijiro - Fotolia.com] Zadbane z wyraźnie rysującymi się mięśniami pod dobrze napiętą skórą marzą się każdej kobiecie. Jak osiągnąć taki efekt? Wystarczy odrobina silnej woli, codzienne ćwiczenia oraz regularne zabiegi pielęgnacyjne, a wymarzony rezultat osiągniemy już po paru miesiącach. Jeśli już dzisiaj pomyślimy o naszych nogach, zdążymy osiągnąć cel przed latem.

1. Nawilżaj

Dojrzała szybko traci wodę i potrzebuje częstego nawilżania, zwłaszcza w okolicy kolan, kostek i łydek. Aby zapobiegać procesom starzenia, skórę należy smarować balsamem rano i wieczorem, po każdej kąpieli. Jeśli nie lubimy wcierania kosmetycznych specyfików i czekania, aż się wchłoną, wieczorną aplikację możemy zastąpić dolaniem do wanny ¼ szklanki ulubionej oliwki. Rano idealnie sprawdzi się również balsam do ciała pod prysznic, który wystarczy nałożyć i po chwili spłukać.

2. Pij wodę!

Woda pomaga zrzucić wagę poprzez ułatwienie trawienia. Dzięki niej substancje odżywcze są lepiej transportowane do komórek, a produkty uboczne przemiany materii, wypłukiwane w organizmu, co wpływa na poprawę wyglądu ciała oraz ujędrnia naszą skórę. Aby efekty były widoczne, należy wypić codziennie 2 litry wody.

3. Zbawienne działanie kąpieli

Kąpiel to nie tylko odprężenie po męczącym dniu, ale również idealny moment, by zadbać o kondycję naszych nóg. Unikajmy gorących kąpieli, które wysuszają skórę, a także rozszerzają naczynia krwionośne, przez co sprzyjają obrzękom i cellulitowi. Każdą kąpiel kończmy schładzaniem nóg. Zimno pobudza krążenie, dzięki czemu skóra jest lepiej dotleniona, produkuje więcej i elastyny. Podczas kąpieli zróbmy sobie cytrynowy peeling, wystarczy zmieszać sok z cytryny z gruboziarnistą solą.

4. Nie zapominaj o aktywności fizycznej

Dzięki odpowiedniej dawce ruchu wzmocnimy nasze nogi, a także zwiększymy elastyczność więzadeł i ścięgien. Pamiętajmy jednak, by ćwiczenia nie były zbyt obciążające, najlepiej wybrać zajęcia na basenie np. pływanie, jazdę na rowerze, jogging lub nordic walking. Słuchajmy swojego ciała i dostosowujmy wykonywane ćwiczenia do własnych możliwości. Co więcej - chcąc zachować sprawne stawy na dłużej, warto skorzystać z suplementów diety przeznaczonych do kompleksowej ochrony stawów.

5. Masuj

Masaż czyni cuda, również w przypadku nóg, ponieważ ujędrnia, modeluje i niweluje cellulit. Masujmy uda pod prysznicem, mocnym strumieniem i chłodną wodą od dołu do góry, a potem dłońmi przy okazji wcierania kremu lub balsamu. Bardzo ważne dla uzyskania efektu jest to, by robić to codziennie, najlepiej rano i wieczorem.

4Flex

Tagi: nogi, skóra, kolagen

Zobacz także

 

 

Skomentuj artykuł:

Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

REKLAMA

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Kobiety.net.pl
  • Aktywni 50+
  • Hospicja.pl
  • Internetowe Stowarzyszenie Seniorów
  • Oferty pracy

  X   Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.   X